Випробувати на собі ефективність віртуальної реальності під час хіміотерапії в Києві пропонує Клініка Варта. У нас є все необхідне обладнання для проведення відволікаючої терапії, яка полегшує процес лікування в багатьох випадках. VR-chemo (або VR-chemotherapy) — це інноваційна методика застосування технології віртуальної реальності (VR) у якості інструменту для полегшення психологічного стану під час складних хіміотерапевтичних процедур.

VR-chemo: що показали дослідження

Віртуальна реальність VR під час хіміотерапії

Хіміотерапія — це велике навантаження на організм, ситуація, що спричиняє тривожність, страх, нервове напруження. Метод VR-chemo полягає в наданні пацієнту на час сеансу хіміотерапії гарнітури для занурення у віртуальну реальність. У світі виконано безліч досліджень цієї своєрідної втечі від дискомфорту під час проведення хіміотерапії. Участь брали випадково обрані дорослі, підлітки та люди похилого віку. Експерименти щодо застосування VR в медицині показали зниження негативного впливу за шкалою оцінювання стомлюваності Пайпера, підвищення терпимості до процедури за візуальною аналоговою шкалою (VAS), зменшення сприйняття больових відчуттів за рахунок конкуренції позитивних і негативних подразників, а також відчуття скорочення часу сеансу.

Слідом за новаторською ініціативою онкологічного центру Chris O'Brien Lifehouse в Австралії, міжнародні дослідження (підкріплені результатами комплексних випробувань в онкоцентрах США і Європи) підтвердили доцільність і ефективність методу під час проведення хіміотерапії раку.

Новаторські технології застосування VR при хіміотерапії
Мультидисциплінарний підхід до лікування
Індивідуальне лікування, що рецензується
Великий набір контентних додатків
Психологічна підтримка
Дієвий відволікаючий ефект

Завдання VR-chemo

Ефективне й поки ще необхідне лікування раку за допомогою хіміотерапії супроводжується безліччю негативних моментів. Страх голки, болю, очікування нудоти, погана переносимість процедури змушує знижувати дозу, переривати або відкладати лікування. Це може негативно позначитися на результатах, зменшити ймовірність ремісії. Тому головною метою VR-chemotherapy є зняття стресу, мінімізація дискомфорту й болю під час сеансу, що робить досвід лікування менш неприємним і більш результативним.

Показання

VR-хіміотерапія в Клініці Варта проводиться за показаннями до курсу хіміотерапії:

• необхідність зменшити розмір пухлини;
  • знизити ризик рецидиву;
  • лікування метастазів.

Рекомендується також використання технології віртуальної реальності для полегшення страждань у випадку неоперабельних пухлин.

Як проходить процедура

Виртуальная реальность VR-chemo при химиотерапии в Киеве

Пристрій являє собою ергономічні окуляри віртуальної реальності для лікування онкології. Повне 3D-занурення надає пацієнтові 360-градусний огляд, досить повернути голову в сюжетному напрямку або використати контролери, які оснащені передовою технологією відстеження рухів рук. Це можуть бути короткі відеозаписи, не більше ніж 5–6 хвилин, і цілі фільми. За допомогою шолома віртуальної реальності, перебуваючи в палаті, хворі одночасно можуть милуватися заспокійливими краєвидами. Інші програми пропонують вибір контенту від релаксу на пляжі до екстремальних стрибків із парашутом. У будь-якому випадку пацієнти зазначають реалістичність подій, які супроводжуються відповідними звуками. Також у Клініці Варта можна зануритися у віртуальну програму медитації та релаксації.

Результати й ефект лікування віртуальною реальністю

VR-chemotherapy допомагає онкопацієнтам пом’якшити стан страждання, адаптуватися до негативних факторів сеансу хіміотерапії. Завдяки цьому методу в більшості пацієнтів спостерігається:

• підвищення терпимості до процедури;
  • значне зниження симптомів стресу і втоми;
  • зменшення тривожності (найбільш відчутно проявляється в літніх);
  • суб’єктивне зменшення часу сеансу;
  • більш розслаблений стан, відволікання уваги хворих на рак від неприємних відчуттів.

Ефект досягається в результаті блокування конкуруючих подразників, змушуючи мозок по-іншому інтерпретувати больові сигнали.

Переваги VR-chemo в Клініці Варта

Технологии виртуальной реальности при химиотерапии в Киеве

Лікувати онкологічні захворювання складно, і гарантувати результат не може ніхто. Однак можна полегшити процес лікування за допомогою VR-хіміотерапії в Києві, якщо звернутися в Клініку Варта. На наших пацієнтів чекають:

1. Комфортні умови.
  2. Кваліфікований персонал.
  3. Психологічна підтримка.
  4. Інноваційні технології.
  5. Конфіденційність.
  6. Індивідуальний підхід.
  7. Інфекційна безпека.

Ми дотримуємося міжнародних стандартів, але наші ціни адекватні й консультація онколога доступна багатьом.

Лікування віртуальною реальністю — це неінвазивне втручання, яке не викликає звикання та робить хіміотерапію більш терпимою. У цьому допоможуть лікарі Клініки Варта, яка розташована в Голосіївському районі. Наші фахівці мають високу кваліфікацію і практичний досвід застосування методики. Дізнатися докладніше й записатися на VR-хіміотерапію можна за вказаними на сайті телефонами.

Фахівці
Лікар-гінеколог-онколог, лікар-хірург вищої категорії
Лікар-онколог, онкохірург вищої категорії
Лікар гінеколог-онколог, лікар акушер-гінеколог
Лікар-онколог першої категорії
Лікар-онколог, стоматерапевт, медицина невідкладних станів
Елена
Мой лечащий врач Антоненко Виктория Алексеевна предложила во время химиотерапии воспользоваться услугой виртуальной реальности. Я согласилась раз попробовать. Но уже во время первого сеанса поняла, что именно так буду проходить до конца всю химию. Как же хорошо это все отвлекает меня, когда все тело болит. Я смотрела фильм и начала сопереживать героям, а про свою боль и забыла. Не скажу, что прям на курорте побывала или в кинотеатре, но с помощью этого шлема действительно не так остро чувствуешь адскую боль.
Людмила Петрівна
Віртуальний шлем - хороша штука. Швидше летить час на хімії. І здається шо не так болить як раньше.
Михайло
Нічого приємного в хімії немає, але віртуальний шлем трохи відволікає від болю, та й сам сеанс здається не таким вже й довгим. Тому якщо є можливість лікуватися від онкології у приватній клініці, йдіть у Варту. Тут хоч шлем є.
Юрій
Коли лікарка Сушик Л.М. запропопонувала скористатися нашому сину віртуальним шлемом під час хімії, ми одразу погодилися. Жалко на хлопця дивитися, коли він змушений довго терпіти цю біль. А в шлемі він веде себе спокійніше, і потім не такий роздратований. Так, технології все-таки допомагають людям.
Ирина
А моя мама не сразу согласилась надеть шлем во время химиотерапии, почему-то недолюбливает єти гаджеты. Но когда один раз попробовала, потом уже все время просила его надевать. Говорит, так быстрее пролетает время в боли. Спасибо Евгению Юрьевичу Гирагосову за хорошее предложение.
Виктор
Хочу выразить благодарность врачам Варты за предоставленную возможность моей теще сидеть на химии в этом шлеме. Очень тяжело ухаживать за больной женщиной и слушать, как ей плохо после сеансов. А так она чувствует себя лучше, можно даже домой ее забирать. Спасибо вам большое!
Валентина
Я и не знала, что такое вообще возможно. В прошлом году во время химии терпела неимоверные боли, а потом как мне было плохо. Да и каждый раз перед началом так волнуешься, годы уже не те, кажется, что может стать еще хуже. С неохотой начинала химию в этом году. Но в шлеме оказывается намного легче и не страшно. Лежишь себе на пляже, вокруг пальмы, море, музыка. И даже забываешь на секунды, что ты в больнице. Спасибо клинике Варта за такое изобретение.