Підготовка висновку

Розшифровка (підготовка висновку) — один із найважливіших етапів діагностики. У ході сканування пацієнта під час МРТ / КТ робиться більше ніж 1000 знімків. Лікарю необхідно проглянути кожен, відповідно, це займає деякий час.

У Клініці Варта висновок видається на руки протягом 24 робочих годин. Зазвичай, пацієнти отримують результати у день звернення. Однак фахівець із томографічних досліджень залишає за собою право збільшувати цей час у випадках, що вимагають більш тривалого і докладного аналізу.

Ми працюємо з обладнанням експертного класу, що надає можливість отримувати на порядок більшу кількість зрізів, у порівнянні зі звичайними томографами. Наприклад, апарат КТ має 640 зрізів, у той час як переважна більшість медичних установ в Україні продовжує користуватися 16-32-зрізовими. Це дозволяє виявляти зміни найменших розмірів, а завдання лікаря — не пропустити їх, аналізуючи величезну кількість знімків.

Магнітно-резонансна томографія в Клініці Варта проводиться по розширеному протоколу відповідно до вимог європейських і американських медичних спільнот. Використання даного підходу дозволяє лікарю отримувати більше інформації про стан органів і тканин пацієнта, тож аналіз і підготовка медичного висновку вимагають додаткового часу.

Клініка Варта спеціалізується на ранній діагностиці, лікуванні та запобіганні онкологічним захворюванням. Це означає, що більшість пацієнтів, що проходять у нас обстеження, відносяться до онкологічного профілю, і часто саме від медичних висновків нашого лікаря залежить вибір терапевтичної стратегії. У таких ситуаціях поспішність неприпустима. У складних випадках для встановлення точного діагнозу залучається завідувач радіологічного відділення, і проводиться внутрішньодисциплінарний консиліум. Тільки так ми можемо бути впевнені, що ви отримуєте перевірену інформацію про стан свого здоров'я, яка не потребує перегляду.

Саме тому розшифровка у нашій клініці може займати трохи більше часу, ніж в інших медичних закладах. Але важливо пам'ятати, що наші лікарі — це команда кращих рентгенологів Києва та України. Відповідно, за результатами дослідження ви отримаєте максимально якісну і докладну розшифровку.

Наші діагностичні висновки приймаються клініками Німеччини, Ізраїлю та інших країн, що є лідерами у лікуванні складних захворювань. Це підтверджує рівень нашого професіоналізму і компетенції. У Клініці Варта ви можете зробити МРТ / КТ для відправлення в іноземні медичні установи та консультації з тамтешніми фахівцями.

Щоб пацієнтам не треба було особисто приїжджати за результатами, висновок надсилається на вказану електронну пошту або у Viber.