Пульмонологія

Відчуваєте симптоми туберкульозу або іншого легеневого захворювання? У вас труднощі з диханням і постійний кашель, які викликають дискомфорт і заважають вам жити повноцінним життям? Або ви й зовсім відчуваєте біль в грудній клітці під час дихання та у вас кровохаркання? У будь-якому випадку ваше захворювання необхідно лікувати, і надати вам професійну допомогу може лікар-пульмонолог або фтизіатр. Пульмонологія в Києві в клініці Варта спеціалізується на діагностиці, лікуванні та профілактиці хвороб дихальної системи за сучасними стандартами.

Пульмонологія — це галузь медицини, яка вивчає захворювання органів дихання. Фтизіатр — це фахівець, в компетенції якого діагностика та лікування туберкульозу. Якщо вам потрібен досвідчений пульмонолог або фтизіатр, який продіагностує вас і призначить ефективне лікування, зверніться за допомогою в нашу клініку. Тут працюють фахівці з великим досвідом роботи, які використовують для діагностики й лікування сучасне та високотехнологічне обладнання.

Сучасне обладнання
Доступна вартість
Повний спектр послуг
Індивідуальний підхід
Комфорт пацієнта на всіх етапах
Висока кваліфікація фахівців

Коли необхідний прийом пульмонолога

Прийом лікаря-пульмонолога здатний виявити захворювання дихальних шляхів. Це найкраще зробити на ранніх стадіях перебігу хвороби, оскільки терапія в такому випадку буде проходити ефективніше й зможе запобігти можливим ускладненням, навіть якщо ви були в контакті з хворими на пневмонію або туберкульоз.

Тому звернутися до пульмонолога вам потрібно при першому ж виявленні у себе симптомів, які ми розглянемо докладніше.

Симптоми, при яких потрібно звернутися до пульмонолога

• кашель;
  • біль та важкість у ділянці грудної клітки;
  • регулярна задишка;
  • висока температура тіла;
  • постійне чхання;
  • сльозотеча;
  • нежить;
  • відчуття нестачі повітря, яке часто виникає в нічний час доби;
  • напад задухи;
  • кровохаркання.

Які захворювання лікує пульмонолог

• Пневмонія (в т.ч. гострий період COVID-19)
  • Постпневмонічні ускладнення (пневмофіброз, постковідний синдром тощо)
  • Хронічний кашель
  • Бронхіальна астма
  • ХОЗЛ (хронічна обструктивна хвороба легень)
  • Плеврит
  • Туберкульоз
  • Саркоїдоз
  • Алергічний риніт
  • Хронічний бронхіт
  • Гіпертонічна хвороба
  • ТЕЛА (тромбоемболія легеневої артерії)
  • ІХС (ішемічна хвороба серця)
  • Екстрасистолія
  • Серцева недостатність
  • Миготлива аритмія

Методи обстеження в пульмонології

Обстеження пульмонолога охоплює наступні методи діагностики:

• КТ легенів.
    Комп'ютерна томографія — це сучасний метод діагностики, який часто застосовується в практичній пульмонології. Цей метод гарантує високу точність досліджень і низьке променеве навантаження, безпечне для здоров'я пацієнта.
  • Рентгенографія органів грудної клітини.
    Лікар-пульмонолог часто призначає пацієнтам такий метод діагностики, оскільки за допомогою рентгенівського випромінювання і сучасного обладнання можна отримати максимально докладну інформацію про стан здоров'я пацієнта.
  • Бронхоскопія.
    Даний метод діагностики широко застосовується в пульмонології, через те, що він не займає багато часу і при цьому здатний демонструвати високу точність результатів.
  • Електрокардіографія.
    Пульмонологія додатково займається діагностикою серцево-судинних патологій, а також поєднанням легенево-серцевих захворювань, і в разі підозри на наявність таких у пацієнта, йому призначають даний метод діагностики.
  • УЗД плеври та черевної порожнини.
    Назначають пацієнтові, щоб підтвердити або спростувати діагноз, керуючись його результатами.
  • Лабораторні дослідження.
    До таких належать аналізи крові та мокротиння. Результати аналізів здатні дати лікареві максимально точну інформацію про здоров'я пацієнта та визначити вектор його подальшого лікування.
  • Спірографія.
    Визначення ступеня порушення дихальної функції легень.

Після консультації пульмонолог видасть направлення на потрібні діагностичні дослідження.

Лікування захворювань дихальних шляхів в пульмонології

Методи лікування захворювань органів дихання залежать від того, який діагноз вам поставив лікар. Але найчастіше в пульмонології застосовуються такі методи лікування:

• вживання антибіотиків;
  • дозувальні інгалятори;
  • призначення кортикостероїдів;
  • застосування не гормональних протизапальних препаратів;
  • вживання бронходилататорів;
  • вживання протитуберкульозних ліків;
  • бронхорозширюючі;
  • хімієтерапія;
  • бронхолітики;
  • ін'єкції;
  • антигістамінні препарати;
  • фізіотерапія;
  • операції та хірургічне втручання, за показаннями.

Також після пройденого курсу лікування пацієнтові призначають відновлювальну терапію. Вона складається з фізичних вправ, дихальної гімнастики та правильної дієти. Ці методи допомагають організму швидше відновитися, а також вони мають профілактичне значення.

Переваги пульмонології в Клініці Варта

1. Сучасне медичне обладнання — з його допомогою лікарі можуть швидко і точно поставити вам діагноз буквально за один день.
  2. Лікарі з величезним досвідом роботи, які протягом 29 років займаються діагностикою та лікуванням пацієнтів із захворюваннями бронхолегеневої системи. Ви можете бути впевнені, що довіряєте своє здоров'я в надійні руки фахівців, які знають всі тонкощі своєї професії.
  3. Індивідуальні схеми та методики лікування, які допомагають досягти швидкого позитивного результату. Фахівці Клініки Варта здатні знайти індивідуальний підхід до кожного пацієнта.
  4. Консультація пульмонолога онлайн. У вас завжди є можливість зв'язатися з лікарем й отримати необхідні рекомендації, навіть якщо ви перебуваєте за межами України.
  5. Комфортні умови. Наша клініка облаштована палатами поліпшеного типу, у нас підготовлений мед. персонал і тепла атмосфера, яка сприяє швидкому одужанню наших пацієнтів.
  6. Супровід лікарем пацієнта до повного одужання або стабілізації процесу. Консультація пульмонолога — це лише перший етап взаємодії. Також лікар може дати рекомендації щодо лікування в амбулаторних (домашніх) умовах.
  7. Повний документальний супровід: видача лікарняних листів, довідок для працівників тощо.
  8. Зручне розташування клініки — для власників особистого транспорту передбачене паркування. Сама клініка знаходиться неподалік від станції метро Васильківська.
  9. Виїзд на будинок для пацієнтів з важким перебігом хвороби (задишка, сильна загальна слабкість, висока температура, кашель тощо). Якщо у вас немає можливості прийти в клініку особисто, можете скористатися послугою виклику пульмонолога додому. Лікар проведе огляд, призначить необхідне обстеження та лікування, а при необхідності госпіталізує.

Цінова політика

Вартість прийому пульмонолога залежить від обсягу послуг і методів проведення діагностики, які призначить лікар-пульмонолог для лікування захворювань бронхолегеневої системи. Ви можете отримати повноцінну консультацію пульмонолога, ціна якої доступна людям різного рівня забезпеченості.

Як записатися до пульмонолога

Якщо ви потребуєте послуг лікаря-пульмонолога в Києві — оптимальним вибором для вас буде звернутися в Клініку Варта за адресою: вул. М. Ломоносова 33 / 43 (Голосіївський район). Завдяки досвідченим лікарям клініки та сучасним медичним обладнанням, ми можемо надати вам ефективну допомогу в лікуванні вашої хвороби.

Щоб записатися на прийом до лікаря-пульмонолога, зателефонуйте за номером нашої гарячої лінії, який вказаний на сайті. Якщо у вас немає можливості зателефонувати, вкажіть у формі нижче ваше ім'я і номер телефону, після чого натисніть на кнопку «Записатися». Наші фахівці зв'яжуться з вами найближчим часом.

Послуги та процедури

Фахівці
Лікар-рентгенолог
Лікар-пульмонолог, кардіолог, фтизіатр, терапевт вищої категорії
Лікар-рентгенолог, завідувач радіологічного відділення
Лікар-рентгенолог, радіолог
Лікар-рентгенолог, радіолог другої категорії
Лікар-рентгенолог, радіолог вищої категорії
Лікар-рентгенолог, радіолог вищої категорії
Ціни
Консультація пульмонолога
Online-консультація пульмонолога
Ольга
Хотела бы написать благодарность доктору Ворониной Валерии Ивановне. Видела очень много отзывов о ней, поэтому и выбрала ее для лечения изменений в легких после ковида. Врач очень профессиональная и внимательная! Конечно лечение оказалось не быстрым, но зато я стала намного лучше себя чувствовать и рассосались фиброзы после ковида. Желаю Валерии Ивановне здоровья!
Степан
Нарешті в моїй улюбленій клініці з'явився пульмонолог! Давно вже мучуся з ХОЗЛ, дуже неприємне захворювання і в період загострень просто неможливо дихати. А у Варті можна і кт легень зробить і пролікуватись. пульмонолог тут дуже розумна і чуйна!