У вас часто скаче тиск і є болі в грудях чи задишка? Ви схильні до значних навантажень чи стресів? Ці та багато інших симптомів вказують на те, що вам час звернутися до кардіолога та провести комплексне обстеження. Розвиток кардіології в Києві знаходиться на високому рівні, й отримати консультацію висококваліфікованого фахівця можна у Клініці Варта. Після проведення комплексного обстеження за допомогою обладнання експертного класу лікар поставить діагноз, надасть необхідні рекомендації або призначить лікування за протоколами доказової медицини.

Кардіологія — це розділ медицини, який займається вивченням причин розвитку та симптомів патологій серцево-судинної системи, їхньою діагностикою, лікуванням та профілактикою. Протягом багатьох років захворювання серця та судин є однією з найчастіших причин інвалідизації та смертності населення України. Саме тому кардіологи та лікарі інших спеціальностей активно закликають регулярно стежити за своїм артеріальним тиском та проводити профілактичні огляди. Консультація лікаря-кардіолога допоможе вам вчасно виявити хворобу, провести її лікування та запобігти багатьом небезпечним ускладненням.

Комфортні умови
Індивідуальний підхід
Всебічна діагностика
Висококваліфіковані спеціалісти
Сучасні методики
Доступна вартість

Консультація кардіолога: коли варто звернутися до лікаря?

Кардіолог — це лікар, який займається виявленням, лікуванням та профілактикою патологій серця та судин.

Огляд кардіолога необхідний у багатьох ситуаціях:

• у вас з’явилися симптоми, що вказують на порушення в роботі серцево-судинної системи;
  • ви проводите лікування захворювань серця та судин;
  • у вас виявлено патологію ендокринної системи;
  • ви часто отримуєте психоемоційні та фізичні навантаження;
  • у вас зайва вага;
  • ви плануєте зачаття та вагітність;
  • ви хочете займатися спортом;
  • у вас почалася менопауза;
  • вам виповнилося 40 років;
  • перед плануванням оперативних втручань;
  • перед проведенням хіміотерапії.

Записатися до кардіолога у Клініці Варта можна в зручний для вас час.

Симптоми

Не можна відкладати консультацію лікаря-кардіолога, якщо з’явилися такі симптоми:

• болі будь-якого характеру або дискомфортні відчуття в серці або за грудиною;
  • прискорений чи сповільнений пульс;
  • аритмічність пульсу;
  • перебої в роботі серця;
  • задишка після фізичних навантажень чи у спокої;
  • нестабільність АТ;
  • сильні головні болі на тлі підвищення АТ із нудотою, блюванням та порушеннями зору;
  • набряки на обличчі чи ногах;
  • оніміння частини обличчя, рук, ніг;
  • напади сплутаності свідомості або непритомність.

Не варто забувати про те, що багато серцево-судинних патологій можуть довго протікати безсимптомно, а потім швидко призводять до важких і небезпечних для життя ускладнень. Запобігти цим загрозливим для здоров’я та життя наслідкам допоможуть профілактичні огляди у кардіолога, які люди після 40 років повинні проходити не рідше одного разу на рік.

Регулярне спостереження у лікаря необхідне пацієнтам із груп ризику щодо розвитку патологій серця та судин. До них належать хворі з ожирінням, схильністю до гіперліпідемії, цукровим діабетом чи іншими ендокринними захворюваннями. Частота профілактичних візитів до фахівця рекомендується терапевтом або лікарем іншої спеціалізації.

Кардіологічні захворювання

Лікар кардіолог займається лікуванням багатьох захворювань:

• Ішемічна хвороба серця: різні форми стенокардії, інфаркт міокарда, постінфарктний кардіосклероз, раптова коронарна смерть тощо.
  • Гіпертонічна хвороба
  • Гострий коронарний синдром
  • Аритмії
  • Вроджені й набуті вади серця
  • Порушення провідності серця
  • Атеросклероз
  • Аневризми аорти та артерій
  • Запальні захворювання серця: міокардит, перикардит, ендокардит
  • Міокардіодистрофія
  • Ревмокардит
  • Кардіоміопатія
  • Гостра та хронічна серцева недостатність
  • Нейроциркуляторна дистонія тощо

Методи діагностики у кардіології

На першому прийомі у кардіолога проводиться ретельне вивчення скарг і анамнезу хворого, вимір артеріального тиску та пульсу, аускультація та перкусія серця. Кардіолог уточнює час та періодичність появи симптомів захворювань серцево-судинної системи, з’ясовує їхню пов’язаність зі стресом або іншими зовнішніми та внутрішніми факторами.

Для уточнення діагнозу кардіолог у Києві може призначати різні лабораторні та інструментальні методи діагностики:

• аналізи крові: загальний, на глюкозу, ліпопротеїди та тригліцериди, холестерин, ЛДГ, креатинін, сечовину, АсАТ, МНС, лужну фосфатазу, калій тощо.
  • загальний аналіз сечі;
  • електрокардіограму;
  • добовий моніторинг ЕКГ за Холтером;
  • УЗД серця;
  • стрес-тести;
  • УЗДГ (доплерографія судин);
  • тести для оцінювання зовнішнього дихання;
  • КТ-коронарографію;
  • сцинтиграфію міокарда;
  • коронарографію;
  • зондування порожнин серця.

Кардіологія взаємопов’язана з іншими сферами медицини, і в разі потреби пацієнту призначаються консультації ендокринолога, судинного хірурга, невролога, пульмонолога та лікарів інших спеціальностей.

Результати досліджень необхідні для складання заключення кардіолога та призначення курсу лікування кардіологічних захворювань. Допомога хворому може надаватися амбулаторно або в стаціонарі. Лікування серцево-судинних захворювань може охоплювати медикаментозну терапію, дієтотерапію та фізіотерапію. У разі необхідності проводять кардіохірургічні операції.

Переваги кардіології в нашій клініці

У разі зверненні до працюючого в Клініці Варта кардіолога кожен пацієнт може розраховувати на:

1. Можливість консультування та лікування у досвідченого фахівця.
  2. Індивідуальний підхід.
  3. Проведення всебічної діагностики на обладнанні експертного класу.
  4. Отримання точних результатів досліджень.
  5. Лікування за допомогою сучасних та перевірених світовою практикою методик.
  6. Отримання консультації кардіолога, ціна якої є доступною.
  7. Конфіденційність.
  8. Комфортні умови.

Вам допоможуть сформувати враження про лікарів, які працюють у відділенні кардіології, відгуки наших пацієнтів.

Ви хочете записатися на прийом до кардіолога у Києві та шукайте якісну клініку? Скористайтеся послугами лікарів-кардіологів Клініки Варта у Голосіївському районі, зателефонувавши за вказаним на сайті номером або заповнивши форму для отримання зворотного зв’язку або запису онлайн. Фахівці контакт-центру швидко зв’яжуться з вами, нададуть відповіді на всі запитання та виберуть зручний для вас час консультації лікаря. Звертайтеся — і ми допоможемо вам провести точну діагностику та ефективне лікування патологій серця та судин!

Часті запитання
Як часто потрібно відвідувати кардіолога?

З огляду на стрімке зростання кількості хворих із патологіями серця та судин, усім людям після 40 років рекомендовано проводити огляд у кардіолога щорічно. Також профілактика розвитку захворювань серцево-судинної системи має проводитися серед пацієнтів із груп ризику. Частота візитів до кардіолога визначається діагнозом і рекомендується терапевтом або лікарем.

Які методи діагностики захворювань серцево-судинної системи використовуються в кардіології?

Після огляду у лікаря пацієнту можуть призначатися різні види лабораторної діагностики та методи інструментального обстеження: УЗД серця з навантаженнями та без, ЕКГ, холтерівський моніторинг, УЗДГ, коронарографія тощо. Обсяг діагностики визначається персонально залежно від діагнозу.

Які аналізи потрібні на прийом до кардіолога?

На першу консультацію кардіолога бажано взяти із собою результати ЗАК та ЗАС, біохімічного аналізу крові з ліпідним профілем (ЛПЗЩ, ЛПНЩ та тригліцериди). У разі потреби після огляду лікар призначить пацієнту проведення додаткових аналізів крові на МНО, тропонін тощо.

Зинаида
Воронина Валерия Ивановна, спасибо вам за все! Вы опытный кардиолог и замечательный человек! Обратилась в Клинику Варта на ул. М. Ломоносова, дом 33/43 по рекомендации начальницы. Я много лет страдаю от гипертонии и лечение, которое мне в последний раз назначили в обычной поликлинике по месту жительства, не помогало. Давление постоянно повышалось. Лекарства для контроля АД недешевые, а толку от них не было почти совсем. Валерия Ивановна провела обследование и назначила мне новую схему лечения. Препараты были почти те же, только один новый добавился, но результат я ощутила сразу же. Специалист правильно подобрала время приема лекарств, и они дали необходимый результат. Теперь у меня стабильное давление, оно не повышается выше 130/80 и это очень важно. Ведь инсульт и инфаркт крайне опасны и могут приводить к смерти. Как же не хватает внимательности к пациентам в обычных поликлиниках! Спасение одно - хорошая частная клиника с опытными врачами. Теперь я буду наблюдаться только у этого врача! Варту рекомендую всем!
Георгий
Воронина Валерия Ивановна, я очень благодарен вам! Годы в МЧС дали о себе знать проблемой с сердцем. Лечился во многих местах, но в Клинике Варта результат мне понравился больше всего. Валерия Ивановна назначает только эффективные препараты. В клинике порядок идеальный: чисто, все вежливые, никаких очередей, опытные врачи. Цены в пределах разумного. Идеальный вариант!
Жанна
У меня есть проблемы с сердцем с подросткового возраста. Решила провериться в Клинике Варта и не пожалела. Воронина Валерия Ивановна очень внимательный и опытный специалист. Я смогла пройти анализы всего за один день и процедура ЭКГ не заняла много времени. Мне назначили лечение и результаты я заметила через несколько дней. Буду обращаться в эту клинику и в будущем. Тут очень хорошие условия и специалисты. Благодарна Валерии Ивановне и буду рекомендовать ее своим знакомым!
Степан Федорович
Мне пришлось обратиться в Клинику Варта из-за частых болей в сердце. Ее мне посоветовала моя старая знакомая. Попал на прием к Ворониной Валерии Ивановне. В целом доволен. Анализы сделали быстро, назначили лечение. Результат есть. Валерия Ивановна, благодарен вам!
Ярослав
Я перенес инфаркт миокарда и остались последствия. Рекомендации кардиолога по месту жительства не давали результата. Обратился в Клинику Варта на улице М. Ломоносова и попал на прием к Ворониной Валерии Ивановне. Она назначила мне диагностические процедуры, очень внимательно изучала мой анамнез и задавала много вопросов. Курс лечения помог и результаты стали заметны через 2 недели. Теперь состояние сердечной мышцы улучшается. Валерия Ивановна, спасибо вам! Буду лечиться только у вас!